مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 16:152020-12-29سياسي

فیلم|کهن شهر یزد در امر مناسب سازی شهری پیشتاز کشور


معاون وزیر کشور با بیان این که یزد شهری متفاوت از دیگر شهرهای کشور است، گفت: تفاهم نامه سه جانبه بین وزارت کشور، استانداری و شهرداری یزد برای صیانت از کهن شهر میراث جهانی امضا می شود.

- فیلمکهن شهر یزد در امر مناسب سازی شهری پیشتاز کشور معاون وزیر کشور با بیان این که یزد شهری متفاوت از دیگر شهرهای کشور است، گفت: تفاهم نامه سه جانبه بین وزارت کشور، استانداری و شهرداری یزد برای صیانت از کهن شهر میراث جهانی امضا می شود.

یزد ۱۳۹۹-۱۰-۹ ۱۹:۴۳ http://fna.

ir/f1uerf ۰ ۲:۴۹ مهدی جمالی نژاد در جریان سفر یکروزه خود به شهر میراث جهانی یزد از چند طرح مناسب سازی شهرداری مرکز استان بازدید و در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به وجود ستاد کشوری مناسب سازی، اظهار کرد: متناظر با ستاد کشوری در استان ها و شهرستان ها هم ستاد مناسب سازی با محوریت شهرداری ها ایجاد شده که مکلف به اجرای دستورالعمل های ابلاغی هستند.

وی افزود: یزد از جمله شهرهای شاخص کشور در حوزه طرح های مناسب سازی است و باید به عنوان الگو به دیگر شهرها و استان های کشور معرفی شود.

معاون وزیر کشور در ادامه یزد را شهری متفاوت دانست و گفت: یزد شهری از جنس موزه طبیعی است و باید یکی از دسترس پذیر شهرهای ایران باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم|کهن شهر یزد در امر مناسب سازی شهری پیشتاز کشور

فیلم|کهن شهر یزد در امر مناسب سازی شهری پیشتاز کشور